sticka sticka sticka



Igår gick jag (och Ellen) och köpte detta fina garn på Coop, i Fagersta.
Det var preciiiiis rätt färg, ville ha lite åt vinrött, fast ändå inte jättemörkt - perfekt!
Och juste, det ska bli en tubhalsduk, så det är bara att sticka på (jag har ju kommit väääääldigt långt...)
Haha seriöst, det kommer nog ta ett tag med tanke på att Farmor stickat största delen av det på bilden.
- Just nu sitter jag och funderar på om man blir åtalad för mordförsök eller nåt om man har med sig stickor på bussen? Äh, tur att jag åker med mamma idag! :D


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: haha :) tack (:



MORDFÖRSÖK, VARFÖR?!

2011-10-25 @ 08:43:17
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0