Svar på en kommentar



Kul att du hittat till min blogg och tack för berömmet! Angående mina intressen så rör sig mycket om kläder, men jag gör såklart annat också, spelar piano, är med kompisar och syr (kläder, haha) till exempel...
 Tanken bakom min blogg är att jag bara (med vissa undantag) ska skriva om mode, och allt som har med det att göra, eftersom det är mitt största intresse. Detta är den tanken jag gått ut med, men den kan såklart ändras!
Jag ska i fortsättningen tänka på detta, att skriva mer om vad jag "gjort idag" som så många bloggar handlar om, och vad jag förstår det du vill säga med din kommentar. Men kommer samtidigt hålla mig till mitt ämne, eftersom jag inte vill blanda in så mycket annat.
Hoppas du är nöjd med ditt svar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jeg er alltid fornøyd med noen svar jeg får! Tusen takk for svaret ditt! Så jeg vet mer hva du trodde!

2011-10-19 @ 20:54:05
Postat av: Therese

Jeg er alltid fornøyd med noen svar jeg får! Tusen takk for svaret ditt! Så jeg vet mer hva du trodde!

2011-10-19 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0