det är ingen vanlig dag imorgon...



...för då fyller vi 3 år!! (Alltså vi fyller inte 3 år, utan alla 3 fyller år.. haha, komplicerat) Hahaha.. stackars Tavi, helt ihoptryckt.. men annars ganska fint tycker vi (jag) :)

Så imorgon tar jag och Ellen bussen till Köping. Vi ska nämligen ha kalas500-bussen och äta glass i Köping... Det KAN verkligen inte bli bättre! Ojojoj vilken genialisk idé, minst sagt! :D

Ja. Imorgon är jag alltså 16 år... det kan man inte tro. På nåt sätt är det väldigt stor skillnad på 15 och 16, tycker jag. Vet inte varför, det bara känns så. Och så får jag övningsköra också, weeho! Inte imorgon dock, måste på synundersökning och skit först... ;)

Så detta är mitt sista inlägg som 15-åring. Vill passa på att säga grattis till Ellens blogg också, som fyller år på söndag. Grattis! :D

Ha det bra så hörs vi imorgon. Ska fota i på kalaset och i Köping tänkte jag :)
God Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0