skaffa facebook.. tillfälligt?

Tjenatjena. (HAHA)
OK. Idag mår jag bättre. MYCKET bättre. Det är något med söndagar alltså, jag mår verkligen aldrig bra på söndagar..? Mystiskt...

Angående rubriken så har JFR en tävling, man kan vinna ett par Jeffrey Campbell-skor. Det vore väl trevligt..?
Det ändå problemet är att den liksom bygger på att man måste ha Facebook (som allt gör nu för tiden, SUCK).
Och sen fyller jag ju år på lördag också, och är det NÅN gång man ska ha FB så är det just på sin födelsedag.. VÄRSTA självförtroendekicken man får, haha :D

Så kanske blir det att skaffa en tillfällig Facebook.. men självklart tar jag bort den igen på söndag. Jag och Ellen är nämligen anti-facebook. Har aldrig ríktigt fattat grejen med facebook heller. Det går bara ut på att få så mkt uppmärksamhet som möjligt. Folk skriver typ "Nu ska jag snart till skolan, sen blire att va med Moa (random namn)" Vad är poängen? Svar: UPPMÄRKSAMHET och BEKRÄFTELSE. *SUCK*

Nej, nu måste jag bege mig mot skolan snart..
Ha det bra!


gammal bild från Spanien, SAKNAR!!

Kommentarer
Postat av: ellen

tävlingen avslutas ju ikväll! :o

2012-04-16 @ 08:27:55
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0