princess of china




Igår kom (äntligen) Coldplay och Rihannas video till "Princess of China".
Jag fattar nästan aldrig Coldplays musikvideor, och detta var inget undantag...

Sen brukar inte Guy, Will och Jonny vara med så mycket i videorna, men i denna var de inte med ALLS... vilket jag tycker är lite tråkigt. Synd om dem, som förmodligen varit med och "kämpat" lika mycket som Chris. Rihanna sjunger ju knappt i låten, så hon har gissningsvis inte skrivit många ord.

Men annars är ju låten ett mästerverk (som vanligt), så den väger liksom upp videon :D



PS: Ni har säkert märkt att jag uppdaterar mycket sällan här på bloggen. Det är för att jag, som jag skrivit tidigare, skaffat en ny blogg där jag kommer uppdatera oftare. Men ibland bloggar jag även här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0