godmorgon

Jag tycker inte om det här med att ursäkta sig för att man inte bloggat. Jag menar, det är ju min blogg - och då bestämmer jag väl själv när jag bloggar och inte.

Men i det här fallet har jag faktiskt en ursäkt. För att ta det kortfattat; i fredags var det "myskväll" på skolan. Jag skulle beskriva kvällen med ett ord. Succé! Jag var helt inställd på att gå hem typ 8 (det slutade halv 11). Och vad händer? Jo, vi satt ett helt gäng och spelade "Ryktet går" till halv 11, haha! Sjukt kul var det iaf.

Igår var det UKM i Västerås. Helt OK men ganska seg och lååång dag. Men det var kul o träffa nytt folk och så.

Man kan med andra ord säga att jag inte haft mkt tid över för bloggen denna helg.
Nu tänkte jag sätta mig och göra klar NO-skiten som ska vara klar imorgon... *SUCK*
För att sedan hinna lägga mig i solen en stund och kanske sy lite också.

Ha en trevlig söndag! :)


Hahaha, jag och Ellen gjorde en hemmagjord dator häromdagen. Fin va? :D


Kommentarer
Postat av: Astrid

Gud va kul vi hade :) Det måste göras om :)

2012-05-06 @ 12:21:00
Postat av: Svar till Astrid

Ja verkligen askul! Jag tar med mig spelet imorn så kanske vi kan spela på lunchrasten :D

2012-05-06 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0