outfit till skolavslutningen..?



liten bild..


Detta ovan hade jag kanske tänkt att ha på skolavslutningen. Från början hade jag en plan på att sy en vit långklänning, men efter en liten funderare har jag kommit fram till att det


1. Tar för lång tid. Kommer förmodligen inte ha ork, tid och lust att slutföra arbetet.

2. Kanske inte blir så bra som jag hade tänkt mig. Isåfall har jag gjort arbetet nästan i onödan.

3. Även om det blir bra kanske jag inte tycker om själva modellen. Jag menar, om jag syr efter mönster (som jag inte brukar göra), kanske klänningen inte direkt blir något jag skulle köpa i en affär, om ni förstår...


Så det lutar nu åt att införskaffa mig kjolen och toppen ovan, som är från Monki. Jag har nämligen ett vitt linne som är lite mer "urringat" i undar armarna, haha alltså det går ner.. om ni fattar. Sen kanske jag har håret uppsatt i en tofs med en silverring runt. :)


Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0