uääää...

Fin rubrik.

Men seriöst. Nu känner jag att af har ett stort behov av att skriva av mig...

Förklarar för alla som läser, här o nu, att de som springer runt och bokstavligen skriker efter uppmärksamhet, och skriver saker som "kolla vad fuuuuul jag är" eller "nu ska jag gå och äta mat/nu ska jag gå på toa" på FB - dom har INTE bra självförtroende.

Tvärtom; det är de som INTE gör dessa saker, som inte BEHÖVER skrika efter uppmärksamhet, som vet att de duger som de är och alltså har BRA självförtroende.

Trodde att alla fattar detta, men tydligen inte... Herregud.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Håller med dig :) Det är dom som är osäkra på sig själva som skryter och är beroende av uppmärksamhet. Om man är säker på sig själv behöver man inte bekräftelse hela tiden, då kan man vara ödmjuk :)

2012-05-04 @ 10:05:12
Postat av: Henriette

Jag håller också med dig.

Jag fattar inte vad det är för mening med att skriva sånna saker på facebook



Jag skrev ut vad jag fick för betyg på prov förut, men seriöst, varför gjorde jag det? Så onödigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0